Masterplan

  1. Ma arvan, et ma olen maailma kõige seksikam bakatöö kirjutaja. Etnoseksikas. Ja sedasi tuleb mu värske päevitus ka väga hästi esile. Ma pigem suren, kui jätan vähemalt korra nädalas solaariumis käimata.
  2. Ma ei suuda otsustada, kumb oleks hullem — kas see, kui ta oleks narkodiiler või meesprostituut?
  3. Diip on nii eile.
  4. Mentor küsib: Kas sulle meeldib rohkem Janet Jacksoni „Go Deep" või Jamiroquai „Deeper Underground"?
  5. Ebakindlus on ainult fassaad, mitte kunagi vastupidi. On muidugi ka reeglit kinnitavaid erandeid... Aga elujõu puudumine varjab eranditult ülevoolavat elujõudu. Eranditult!


1 kommentaar(i):

  1. Beddit

    ma olen nüüd veendunud, et kuna me oleme nii palju diipi ajanud, tuleb Janet Jackson raudselt meie lõpetamisele. Võibolla isegi kaitsmisele.

     

Postita kommentaar