Let's get physical

Variatsioone täiesti adekvaatsest minapildist:

1. Ma vaimustun inimestest ja asjadest kergesti. Ja enamasti läheb see mul sama kergesti üle ka. Mu pooleaastane raamatukogusuhe on hoopis teisest ooperist, muidugi. Reaalsus ei morjenda mind selle puhul üldse, sest Mentor ikka ütleb, et heas tahtes tegutsedes ei saa lõppkokkuvõttes midagi valesti minna. Ma olen hästi kannatlik. Seda enam, et teatavasti ma ju saan alati kõik, mida tahan. Minu peal ütlus magavast kassist ja hiirest lihtsalt ei rakendu. Sest ma olen leplik ja sinisilmne leebe tuuleke, kellel on väga raske end kehtestada. Teatavasti.
2. Hoolimata täiesti hullumeelsest graafikust koolis, võtsin endale tööl teisipäevase tähtajaga lisaülesandeid. Noor ja terve inimene ikka ju jõuab! Lisaks: ma olen leplik ja sinisilmne leebe tuuleke, kellel on väga raske end kehtestada. Teatavasti.
3. Minugi ainus viga on see, et ma olen liiga hea: inimesed kasutavad mind lihtsalt ära. Üleüldse, ma usun, et südames on kõik inimesed head. Sest ma olen leplik ja sinisilmne leebe tuuleke, kellel on väga raske end kehtestada. Teatavasti.
Haha!

Oliver Montel — Disco King


0 kommentaar(i):

Postita kommentaar