Universaalne nõiaring

1. Mul on visuaalne aju (vt ka 'visuaalne mälu').
2. „Olles väga põhimõttekindel inimene, olen ka selle endale selgeks teinud, et kui kõik muu alt veab, proovin ma ka neid asju, millesse ma kunagi uskunud ei ole.‟
3. Kuna me juba ükskord sellised üliintelligentsed oleme, vestleme me põhimõtteliselt ainult haridusreformist, kultuuri rahastamisvõimalustest ja lokkavast korruptsioonist. Ilmast pole üldse mõtet proovidagi. Nii oligi meil keskmik-noor(t)ega väga põnev. „Inspireeriv,‟ nagu nad ise rõõmsalt väitsid. Mis meil muud üle jäi, kui õnne tänada, et Sparta naistel oli palju võimu — näiteks võisid nad vabalt oma meestele öelda, et ära mine sõtta; siis mees ei läinudki. Õige pea pärast seda, kuskil 1984. aastal, lubati Cambridge'is (häälda püüdlikult valesti!) eevatütardelgi kõrgkooli astuda. Või oli see 100 aastat varem? Aga mis seal ikka suuremat vahet, asi on rohkem põhimõttes ja faktides ju niikuinii.
4. Psühhoanalüüsis olen ka päris tugev. Kompleksid ja muu taoline.
5. „Ja kui ma selle noore püssi kas või kinno saaks, siis ma saaks raudselt pärast oma Mazda 6 tagaistmel keppi." Mis auto sul on?
6. Mentor ütles, et ta saab aru, miks ma teinekord asju niivõrd raskelt üle elan — sest ma olen lihtsalt niivõrd hoolitsev. Täpselt nii hoolitsev, et enne kui minu juures näiteks hommikust süües millestki puudust tundma hakata jõuad, rääkimata sellele tähelepanu juhtimisest, ma juba tegutsen. Ja siis ma ei saagi esimese hooga lihtsalt aru, et kui ma nii hea olen — kuidas siis ikka nii juhtus.
7. Järgmisel päeval mulle öeldakse, et ma peaks kenamini käituma ja teistega rohkem arvestama. Go figure!
8. Niimoodi raskelt ohkavad inimesed käivad mulle närvidele. Maailmalõpp ei kõneta mind. Ma ise olen selline mõhhitamise inimene rohkem; teen „mhh" alati, kui ma millestki aru ei saa, kui miski mulle ei meeldi, kui keegi minust aru ei saa, kui ma ehmatan, kui miski mulle väga meeldib...
9. Rein Kull kirjutab nii absoluutselt ebaprofessionaalselt.
10. Pärast seda, kui me oleme välja andnud oma „Raamatukogupervertide välimääraja‟, üllitame kindlasti ka jandi- ja aforismikogumiku „Näpunäiteid algajale killumaratonijooksjale elik Üks lustakas reis Tallinnast Rakverre‟. Vilgas töö juba käib.
11. Harmoonia ei hüüa tulles. Nagu ka eimiski muu.

John Mayer Trio — I Got a Woman


3 kommentaar(i):

  1. Kristian

    10. Mõlemat teost loeks hea meelega :)

     
  2. Hanna

    Sa oled küll väga viisakas ja tore, aga ma tõesti ei usu sind :D

     
  3. Kristian

    Pagan, ei läinud läbi...

    :)

     

Postita kommentaar