1. Ma arvan, et asjaolu, et ma hommikul, kui ma oma tahan-täna-just-neid-kanda-pükse sajast kotist ja kastist üles ei leidnud, ropendama ja peaaegu nutma hakkasin, viitab suhteliselt selgelt sellele, et ma peaks oma asjad lahti pakkima. Täna!
2. Nõustun täielikult oma põhikooli geograafiaõpetajaga (mõnikord oli ta küll ka vene keele õpetaja — multifunktsionaalne!), kes ükskord ütles, et „mehe suu ei tohi olla nagu kanaperse, kust kõik valimatult välja tuleb".
3. Ma olen täna umbes üheksa korda seda Lily Alleni laulu kuulanud. Jaa, ma tean küll, ma olen nii ebamoodne, et ma alles nüüd selle enda jaoks avastasin — siis, kui kõikidel teistel sellest juba kõrini on.
4. Ma olen väga tõsine inimene ja ma põhimõtteliselt ei tee kunagi nalja.

Lily Allen — Fear


0 kommentaar(i):

Postita kommentaar