Heiti Kender

Mõtlen juba mitmendat päeva Heiti Kenderile. Ma arvan, et ma nägin teda isegi unes, aga ma ei mäleta täpselt. Obsessioon. Milles ta fenomen täpsemalt seisneb?
Eile lugesin tunde seda. Ma arvan, et see ei ole Heiti Kender. Mõnede meelest on, aga mina ei usu seda. Ennemini Kaur Kender.
Konstrueerin täna põhimõtteliselt ainult lühikesi lihtlauseid.
Mu lemmiklaul on see laul, mis eile taksos mängis. Eile oli normaalne taksojuht — ei julgenud eriti juttu teha.
Küsige midagi mu lõputöö kohta ja ma hakkan teid vihkama.

The Cars — Drive


3 kommentaar(i):

  1. Un known

    too seal pole tõesti mina. Mina olen mina.

     
  2. Hanna

    Heiti! :)
    Väga lõbus, et sa siia otsa sattusid. Vabandust minu obsessiivsuse pärast.
    Tegelikult tänaseks päevaks ma juba üpris hästi tean, et see pole sina -- on üldse üks teine tüüp.

    Haha. Naljakas ikka. :)

     
  3. Un known

    nagu mu sõbranna ütles: "tasub küll ennast vahel googeldada". :)
    Ja obsessiivsuse pärast ei pea vabandama, ma toimetan enamus ajast nagu obsessiivne. Ei ole üldse mõtet teha midagi poole teraga.

     

Postita kommentaar